Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AM

"já válet se s tebou chci v tom kvítí,

vždyť miluji tě. A to je ...v řiti"

(jelikož toto dvojverší opravdu použiji, i když v absolutně jiných souvislostech, nemohu se Vám ani omluvit, ale přehodím výhybku.)

Ty ambice - hlavně v poslední básni - jsou mi strašně sympatické. Nápřah se mi líbí. Lyrické cítění se mi líbí. Odvaha....Dobře. Doufám, že nepřestanate. Asi časem pocítíte, že jste na křižovatce: poéma nebo pokus o opravdový epos? Sám jsem strašně moc zvědav, v poémách máte spoustu aktuálních vzorů. Pokud ale zvítězí ta riskantnější cesta.....dejte vědět. Stačí blogem. OK![>-]

0 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 7,46
  • Průměrná čtenost 605x
Mladá česká básnířka a ilustrátorka vystupující pod pseudonymem ANIMA.

Seznam rubrik